Utslag över hela kroppen

| Postat i: Allmänt
1
idag hade Fimpe fått utslag över hela kroppen. Konstiga utslag som inte var så roliga att se på. Som tur var har han inte ont när man trycker på dom, han har ingen feber och han har inte ens försökt att klia på dem i boxen så förmodligen är det inte så farligt ändå. Hade också en veterinär dit som kollade på honom och konstaterade att det nog var en rektion på något han är känslig emot (de kan vara pastan med lugnande som han fick igår) men att de inte var farligt.
 
Han fick skritta för hand idag och imorgon ska jag se hur utslagen ser ut. Är de värre så kan jag såklart inte träna för Leif men är de likadana eller bättre så ska det tydligen inte vara någon fara så länge han känns som "vanligt" när jag rider. Så vi får helt enkelt se hur morgondagen blir. :) 
 
 
Stackars bebo :(
/Emma
 
Hittills till Utslag över hela kroppen


Emma

Oj jäklar vilka utslag! Hoppas det går över fort

Svar: jaa :( tack, de hoppas jag med!!
tavlingsryttarinnor.blogg.se


URL: http://ranchgirl.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: