Lördag

| Postat i: Allmänt
1
 
 
Hejsan!
Idag red jag och Emma ut en sväng och skrittade innan vi gick in i ridhuset och trimmade. Idag fokuserade jag på att hålla henne positiv inför morgondagen. Jobbade med skänkelvikningar på diagonalen tycker att hon gjorde det superbra med tanke på hur tjurig hon var här om dagen och inte alls ville då.
Red som vanligt dagen innan tävlig mycket tempoväxlingar, avbrott och igångsättningar hon lyssnade bra och var alert. Sedan red jag förvänd galopp i bägge varv fick jobba lite mer i höger varv.
Sedan travade jag av henne och la ner henne i en lite lägre form. Imorgon är det som sagt tävling är ganska laddad, jag har ju inte tävlat sedan juni så..
 
 
/Johanna
Hittills till Lördag


Amanda

Fin bild och fint ekipage :)


URL: http://amandadudas.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: