Träningen

| Postat i: Allmänt
0
Hejsan,
Hade årets första inomhusträning idag, lite annorlunda att komma in allt känns så litet. haha!
Vi började rida fram på en volt och på mitten av ridhuset och la små volter utåt i motsatta varvet på medellinjen efter ett tag red vi lite öppna på stora volten och flyttade de för skänkeln på lilla. Inte Rutans favorit övning så fick övertala henne lite men tills slut så funkade det rätt bra. Jag tycker ändå att hon kändes fin i framridningen.
 
 Vi började med att travhoppa, detta gjorde vi några gånger och serdan la vi till ett hinder efter. Sedan hoppade vi några linjer med relaterade avstånd. Tycker att det kändes bra och att min avståndskänsla som varit borta de två senaste träningarna har kommit tillbaka. Vilket är  super skönt!
 
Till sist hoppade vi en liten bana är nöjd med allt på den förutom första hindret där jag inte riktigt kom igång som jag borde ha gjort. Men hon gjorde det bra och jag är hur som helst nöjd med dagens träning.
 
/Johanna