Lördag

| Postat i: Allmänt
0
Hejsan,
Idag red jag ett pass på ridbanan, hon kändes rätt stumm från början men det är inte så konstigt då hon har vilat så mycket. Red skänkelvikningar och lite mindre volter och till slut så vart hon mer fokuserad och jobbade på bra. Sedan hade jag lagt fram lite travbommar på långsidan som jag jobbade med. 
Sedan jobbade jag lite galopp samma där så fick jag rida volter och flyttade henne. Sedan jobbade jag vidare med tempoväxlingar. Kändes rätt bra faktiskt.
 
Sedan hade jag med en kompis till stallet som red ett tag så riktigt bra ut =) alltid spännande att se sin egen häst från backen. Sedan fick Rut sig en dusch eftersom att hon har rullat sig galet mycket hela veckan så var hon jätteskitig. 
 
Idag hade jag hand om Fimpe också så mockade och packade mat åt honom. Sedan borstade jag lite och gav lite äpplen till honom så nu är vi kompisar, hehe ;)
 
 
Första bilden jag tog på Rut, dagen då hon kom =)
 
/Johanna
 
 
Hittills till Lördag





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: