Kvällens hoppträning

| Postat i: Träning
0
Hej!
Fimpe var kanon idag. Verkligen kanon. Hoppglad, sög tag lite i hindren och framför allt letade efter någonting att hoppa hela tiden. Denna totalomvändning i känslan tyder ju på att det var sadeln =väldigt skönt!!!
Dock så är ju problemet nu att jag under en månads tid börjat rida honom lite "jagande" eftersom att han då inte bjöd som han skulle. Det sitter liksom i nu så jag får tänka på att försöka ha mer is i magen och inte bli stressad. Men fick bara "rida iväg-syndromet" en gång så det var ju inte allt för farligt. Men jag känner verkligen att det finns där, haha :P
 
Filmen vet jag inte vad den håller på med, den vägrar att importeras till imovie så ska försöka ge mig på det där imorgon istället när jag har lite mer tid. Nu ska jag fixa iordning lite tills jobbet imorgon och sedan måste jag sova. Börjar ju jobba kvart i sju så måste åka hemifrån rätt tidigt och jag behöver verkligen min sömn.
 
Men som sagt ska reda ut det där med filmen imorgon och försöka ladda upp den :) Tills dess ska jag leva lite på känslan av att han är tillbaka och med på noterna igen efter en månads trassel! Ursäkta men fy FASEN vad skönt. Nu ska jag bara slappna av lite och hitta tillbaka till känslan vi hade innan.
 
 Världens finaste! ♥
Godnatt! /Emma
 
Hittills till Kvällens hoppträning





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: