Idag och igår

| Postat i: Träning
0
Hejsan,
imorse var jag i stallet och gick en promenad med Rut ifall att hon skulle ha nån träningsverk efter igår.
Igår var det som sagt Leif Hall träning, det var inte en av mina bästa träningar kan jag säga. Men hästen skötte sig bra. Kändes inte alls bra och jag fick ingen känsla för avstånd eller hinder. Kom antingen för nära eller för långt ifrån. Och de relaterade avstånden som jag annars har lätt att hitta var inte med heller.
Tur att man har en snäll häst som ställer upp! 
På slutet hoppade vi bana var väl inte katastrof men hela första delen av banan var dålig till slut fick jag till några okej språng. Var mest det att jag la henne inte i rätt lägen, och jag vet att man kan inte alltid komma perfekt men bättre än va det var igår ska det vara. Synd att det blev så när hon hoppade bra och var så snäll menmen..
Det är bara att ladda om =)
 
/Johanna
 
Hittills till Idag och igår





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: