Hoppträningen

| Postat i: Träning
0
Idag började vi med att rida fram dem tillsammans. Red på en stor volt, red tagen framdel, växlade tempo osv. i alla gångarter. Började sedan rulla på några sockerbitshinder som låg på långsidan där de var två galoppsprång emellan. Sedan gick vi över och hoppade lite olika linjer och hinder innan vi tillslut satte ihop det som lite slingor.
 
Tycker han var tusen gånger bättre idag i munnen, han vågar verkligen ta tag i bettet (dock blir han ju väldigt stark stundtals, men de tar jag hellre) och de är ju jättebra.  Han var bra på marken och på bomarbetet men jag känner åter igen att hoppningen inte sitter sådär i ryggmärgen som de gjorde tidigare.. Irriterande och kämpigt. Men de är väl bara att jobba på antar jag. Han var kanon iaf :) Lite busig och så men sån är ju han också!
 
 
Här kommer några snuttar från träningen, hoppningen som ni får se är inte direkt kanon, men jag har med lite av varje iaf :) 
 
 
 
/Emma
Hittills till Hoppträningen





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: