Torsdag!

| Postat i: Dagens ridpass
0
Hej,
Idag red jag ner till ridbanan och red ett lättare markarbets pass. När jag red fram tänkte jag mycket på att hon skulle ta ett jämt stöd på tyglarna. Sedan red jag öppna och sedan in på små volter för att få henne att bli mjukare. Hon jobbade på bra. Sedan la jag till några travbommar som jag red över ett par gånger jag tycker att hon jobbade bra med dom och var kvar i en bra form över. 
Sedan jobbade jag mycket med tempoväxlingar i galoppen och försökte få en rund och aktiv galopp vilket jag tycker att hon fick. Red öpnnor även i galoppen kändes verkligen mycket bättre idag med markarbetet än vad det gjorde igår. Imorgon ska jag träna för Catta =)
/Johanna
Hittills till Torsdag!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: