Kvällens hoppträning

| Postat i: Träning
0
Jag red i samma grupp som Johanna idag så det känns onödigt att skriva vad vi gjorde då ni redan läst hennes inlägg! Fimpe hoppade i alla fall jättebra, jag hade lite dålig känsla idag, tror de beror på att jag fått stressa hela dagen och därmed kanske inte riktigt kunnat varva ner och vara "i stunden" under träningen heller (slutade halv sex, kom till stallet tio i sex, träningen började sex... som tur var hade mamma fixat Fimpe, men ändå..) Men jaja, ska inte gnälla han hoppade som sagt jättebra :)
 
I överlag så var han väldigt stark idag. Fick kramp i armarna under framridningen, haha.. Alltså jag tycker det är bra att han blivit lite åt de starkare hållet och mer vågar ta tag i bettet, men idag var han lite väl stark i markarbetet. Det sitter ju i att jag inte trimmat honom ordentligt och regelbundet den senaste tiden, så jag får skylla mig själv :)
 
Film kommer ev. imorgon! Mamma filmade med sin mobil så får se hur de blev :)
 
 
/Emma
Hittills till Kvällens hoppträning





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: