Tävling Kramfors

| Postat i: Träning
0
Hej!
Idag tävlade vi som sagt i Kramfors.
 
I 110 var vi felfria i grunden och hade ett ner i omhoppningen inte så mycket att säga om det jag sattsade på en bra tid och var inte riktigt bestämd hurvidare jag skulle välja att rida på 6 eller 7 språng. Jag vart kvar för mycket i handen så då rev vi det hindret. Var helt enkelt mitt fel men i övrigt var hon fin och kändes vändbar! =) Slutade ändå på en 7:e placering.
 
I 120 var hon verkligen superfin, var nog en av de bästa rundorna vi har gjort tillsammans tyvärr rev vi utsprånget i en kombination. Var ingen stor grej hade kanske kunnat förhindrat det om jag rätade upp mej lite mer mellan tror jag. Men på alla andra hinder var hon super, är så nöjd med henne idag. 
 
FIlmer kommer förhoppningsvis imorgon =)
 
 
/Johanna
Hittills till Tävling Kramfors





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: