Tisdag

| Postat i: Dagens ridpass
0
Hej! Fimpe vilade idag så jag passade på att städa i hans box (skura krubban, vattenkoppen, gallret osv.) samt städade mitt skåp ordentligt. :)
 
Talulah red jag i alla fall och eftersom hon tömkördes igår så joggade jag henne lite lätt för att få bort ev. slaggprodukter. Dock var hon vääääääääääldigt tjurig idag och ville inte alls vara med idag, även fast jag bara joggade lite och inte direkt ställde några krav, så jag antar att hon hade rätt ordentlig träningsvärk sedan gårdagen.. :)
 
Imorgon ska Talulah få vila och Fimpe ska antingen få gå i ridhuset med småhinder och bommar, eller så blir det en tur i skogen. Det beror lite på hur ridhusschemat ser ut.. Vi får se helt enkelt!
 
Talulah idag:
Hittills till Tisdag





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: