Onsdag

| Postat i: Allmänt
1
Hej, idag hade jag tänkt skritta ut men när jag kom till stallet så typ stormade det ute så tyckte att det var klokast att ta in henne och strunta i att rida idag. Passade på att städa mitt skåp, putsa utrustning och pyssla om Rut  istället.
Igår så red jag i ridhuset och trimmade, blev ett ganska tufft pass men tempoväxlingar, skänkelvikningar och mycket förvändgalopp. Hon var tjurig i början men tyckte att hon gav sig fort och jobbade på bra.
Testade även ett nytt bett, ett tredelat gummibett fick bra känsla med det så ska prova att hoppa med det på fredag.
 
 
 
 
 
Hittills till Onsdag


Lovisa

Åh vilken fin häst!

Svar: Tack! =) kram
tavlingsryttarinnor.blogg.se


URL: http://ponyflash.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: