Lista

| Postat i: Allmänt
0
 
Om jag inte skulle hållit på med hästar skulle jag: nog ha varit ute och rest, alternativt pluggat i en annan stad.
Om jag får välja äter jag helst hela tiden: punkt. Heheheh
Det första jag gör när jag kommer innanför dörren efter jobbet/skolan är :att äta mat och byta om för att fara till stallet.
När jag är ledig och bara tar det lugnt en hel dag går jag helst klädd i mjukisbyxor.
När jag är ledsen brukar jag grina? haha eller bara depp-kolla på filmer hahaha
Om jag fick byta liv med en kändis för en dag skulle jag vilja vara :oj..Lauren Conrad? Candice Swanepoel?
Innan jag går och lägger mig brukar jag alltid: Kolla instagram
En viktig rutin jag har är att försöka dricka mycket vatten
Och slutligen…
Om jag fick reda på att jag skulle dö om ett år skulle jag : grina ihjäl mig förmodligen..

Mozzie som valp, haha :D så söt :')
 
Hittills till Lista





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: