Detta visste ni inte...

| Postat i: Allmänt
1
  • jag gillar verkligen inte att prata i telefon med folk jag inte känner så bra, det känns så pressat och konstigt..
  • Jag älskar avocado! Kan äta 2-3 stycken (utan någonting till) utan problem!
  • Älskar fetaost och den platta apetina classic är sååå god :D
  • Har ofta dille på Mango (mycket matsnack nu, är hungrig!! haha)
  • När jag känner mig stressad får jag lätt panik och vill inte göra något alls =inte så bra
  • Har väldigt lätt för att tappa självförtroendet inom ridning tyvärr
  • Har spelat fotboll i nästan hela mitt liv och var bland annat uttagen till distriktslaget, slutade dock i slutet av högstadiet
  • Är en riktig "beauty-geek" som älskar att pröva olika krämer, apparater och behandlingar haha
  • Har tydligen jättemycket hår på huvudet men dock jättetunna strån (WHY GOD, WHYYYYY?!) *vill ha tjockt hår*
  • Har haft 2 hamstrar hahaha..
  • Känner tyvärr inte riktigt att jag har en relation till någon hopptränare som gör att jag kan fråga om allt, utan att behöva vara rädd för att ses som okunnig eller dum. (->vilket kan knytas samman med att jag har lätt för att tappa självförtroendet inom ridningen) Förutom Leif då, men han är inte "vår" tränare.. utan bara på lån ibland. =)

  • Ska nu börja träna dressyr ibland för en dressyrtränare!
 
Hittills till Detta visste ni inte...


sara

åh, vilken ska du börja träna för?:D

Svar: Marita :D
tavlingsryttarinnor.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: