20:46

| Postat i:
0

Idag red jag ut tillsammans med Jossan och Gurra! Vi red i alla gångarter och Fimpe var pigg och alert (som han var innan han satte igång med pälsfällningen) så det var jättekul :D prövade även ett nytt bett, ett tvådelat applemouth. Han verkade gilla det och de känns skönt att ha något att variera novabettet med. Har ju andra bett också, men eftersom de är i metall och jag har en tuggare till häst, så undviker jag att rida med de så ofta :) använder dem dock ibland för variationens skull!

Tror han gillade att detta bett var så pass smalt som de var. Han verkade väldigt nöjd och var fin i handen, men har ju som sagt bara ridit med det en gång och så ska rida några gånger till på det innan jag bestämmer mig för om de funkar bättre eller sämre än novabettet :)

Hittills till 20:46





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: