Torsdag!

| Postat i: Allmänt
0
Hej, idag har jag varit i stallet typ heeeela dagen. Började med att mocka och packa mat till henne sedan gjorde jag i ordning henne och red ett lättare pass på banan. Började med att skritta och få henne att ta bra stöd på bägge tyglar därefter la jag in lite halter också hon lyssnade bra och jobbade på fint. I traven och galoppen fokuserade jag på tempoväxlingar och det tycker jag att hon gjorde bra. Red lite skänkelvikningar i traven också det gjorde hon sammarbetsvilligt och var positiv :) Känns bra inför morgondagen.
 
Senare på kvällen gick jag ner till ridskolan och besiktade Rut så det är klart för helgen =) Hon var busig som vanligt och brallade lite på besiktningen hehe. <3
 
Sedan hann jag också med att putsa, duscha henne och göra ren broddhålen. Samt stått på parkeringen på tävlingen med pappa.
 
 
Söt-Rut idag efter passet <3
 Mina starter i helgen =)
 
/Johanna
 
 
 
 
Hittills till Torsdag!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: