21:58

| Postat i: Allmänt
1
Hej på er.
Tänkte bara säga att min motivation till att blogga och lägga ner tid på det är just nu på ca -100. Jag kommer blogga, men tänker just nu inte spy upp inlägg varje dag bara för att fylla "tomma blad". Jag skriver när jag har tränat, tävlat eller har lust helt enkelt. Vet inte hur länge det kommer vara så, kanske en vecka, kanske mer, kanske mindre. Den som lever får se helt enkelt.
 
Men nu vet ni. kram
 
 p.s Johanna skriver ju dagligen så det är ju fortfarande inlägg som publiceras varje dag!
 
/ Emma
Hittills till 21:58


Frida Melina

Hej tjejer! Förlåt för förseningar och inga svar. Min dator dog för ett tag sen och var tvungen att spara ihop till en ny, men nu har jag börjat designa igen. Så vill ni ha en fortfarande så mejla mig på adressen jag länkat med denna kommentar! Ha det bra :)

Svar: har mailat dig nu!
tavlingsryttarinnor.blogg.se


URL: http://fridamelinas.blogg.se/bloggdesign



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: