Sundsvall Summer Horse Show

| Postat i: Tävling
0
Hej på er!
Idag inledde vi tävlingshelgen med att hoppa en 110. Han kändes fin! Fick ett pet i framkanten på sista hindret i grunden (som dessutom var en trippel!..) snopet men sånt är livet. Tyckte när jag red att jag kanske la honom lite väl nära och att de var därför han rev, men jag har nu tittat på filmen och tycker inte han är såå himla nära, däremot låg han ju på lite ,så han skulle ha behövt komma upp lite fram. Jag skulle ha gjort en bättre och tidigare halvhalt så han kunde balansera av lite bättre. Tror att de är det som ställer till det,  men kan ha fel.
 
Annars är jag ändå nöjd. Han har alltid varit spänd på denna gräsbanan och nästan lite tillbakadragen, så det var bra att de inte behövdes så mycket för att övertala honom denna gång. Jag hoppas att det håller i sig! :)
 
Filmen håller på att laddas upp så jag slänger in den sedan! :)
 
 
 
/Emma
Hittills till Sundsvall Summer Horse Show





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: