Gårdagen och dagens resultat!

| Postat i: Tävling
0
Igår hoppade jag en 120, hade ett ner men det var en jättebra runda faktiskt, det kändes lätt och roligt :) Idag red jag en 120 och hade 7 fel (tror jag,  kanske 6) Det var en lång bana med bland annat en trekombination i grunden och i omhoppningen så kändes han lite trött. Så när jag fick ett dåligt läge på en kombination (tror de var nr 10) så valde jag att styra bort för att han skulle få en bättre chans och förutsättning när han var lite trött. Kändes inte lönt eller värt att rida på något som inte fanns och riskera dålig erfarenhet. Så jag la bara en volt (därav tidsfel också) och hoppade den sedan utan problem :) Kändes att han var lite trött och resten av banan (de tre resterande hindrena) blev lite sådär. Men inget hinderfel iaf och han kämpade på jättebra :)
 
Pappa har åkt till Övik så har tyvärr ingen film att visa förrns han kommer tillbaka. Men jag lägger upp de så fort jag kan :)
 
Tror jag ska köpa dessa bilder :
 
 
/Emma
 
Hittills till Gårdagen och dagens resultat!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: