Long time no see

| Postat i: Allmänt
0
Hej på er!
Förra veckan fick Fimpe mest ta det lugnt. Varvade vila med något lätt trimpass eller lugn tur i skogen. En riktig vilovecka med andra ord. Denna veckan har det varit som vanligt igen. Igår red jag i ridhuset och arbetade med bommar. Red bland annat klockan samt sockerbitshinder med två galoppsprång emellan. Han var jättefin och tyckte det var roligt att få arbeta med bommar igen efter drygt en veckas uppehåll!
 
Idag har han vilat och imorgon är det hoppträning på kvällen. Ska se om mamsen kan filma så slänger jag in en film sedan.
 
På tävlingsfronten har vi en tävling nu till helgen -på Näset. Han var otroligt tittig och jobbig där förra året så har bara anmält till en klass på fredagen, är han okej då så hoppar jag nog en klass varje dag (tredagars meeting) och är med i Norrlandsmästerskapen, om inte så hoppar jag inge mer :)  Helgen därefter ska vi upp till Brunflo på meeting vilket blir kul. Det är tredagars det också men vi åker på fredagen och tävlar bara två dagar!
 
Nu vet ni lite hur läget ser ut. Vi hörs snart igen :) kram
 
/Emma
Hittills till Long time no see





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: