Hoppträning

| Postat i: Allmänt
0
Hej! Har inte haft tid att uppdatera sen i fredags riktigt. I Lördags hoppade vi en 120, fick fyra fel men blev placerad. I söndags hoppade jag ett hinder och sedan gick jag ut. Han hade blivit sparkad på knät i fredagsem, de var lite svullet på lördag och veterinären tyckte det var ok, så vi hoppade. På söndagen var de ännu mer svullet och jag kollade upp honom ännu en gång med veterinären innan start. Hon tyckte det var ok. Men han stod emot redan på framhoppningen på ett sätt han inte brukar, försökte sakta av mot hindret liksom, och det var rätt så stojigt där så jag tänkte att de kanske var därför och att jag går in på banan och testar iaf. Men han stod emot redan mot ettan och saktade av mot det t.om... Så jag kom om, han stod emot lika mkt, jag fick TRYCKA över honom och sedan vinkade jag att jag ville gå ut.
 
Han är ju väldigt känslig av sig så jag tror att det var knät som spökade. Tråkigt då vi hade en bra chans i Norrlandsmästerskapen eftersom vi låg trea inför finalen sedan de tidigare dagarna. Men men, hans välbefinnande kommer alltid komma i första hand såklart :)
 
Nu ska jag på hoppträning för Johanna Hammarstrand, håll tummarna att han är ok nu :) Svullnaden är mindre och har krypit neröver benet vilket är bra :)
 
/Emma
Hittills till Hoppträning





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: