Tisdag

| Postat i: Allmänt
0
Hej!
Idag gick jag ner till ridhuset med Rut, när jag red fram tänkte jag på att ställa igenom innersidan riktigt, eftrersom att hon igår inte ville ställa igenom riktigt. Flyttade henne för skänkeln på volten i trav och galopp. Jag hade lagt fram en liten övning på ena långsidan, tre travbommar sedan ett litet räcke sen tre travbommar igen. Så travade in, sedan fattade jag galopp hoppade hindret sedan bröt jag av till trav och travade över travbommarna igen. Detta gjorde jag i bägge varv och på den andra långsidan varierade jag mellan tempoväxlingar, öppna och sluta. Det gick rätt bra, från början ville hon mest öka och galopperade över bommarna men sedan jobbade hon på bra över dem. Red förvändgalopp idag hon jobbade på bra, hon har börjat bli starkare där och är mycket stadigare nu. Är nöjd med passet och hon vart avspänd och lösgjord. Imorgon är det träning för Catta(längtar!!) :D
Sedan red jag ut på Derek med Johanna och HF, var ute i kanske en halvtimme och skrittade mest, men det blev lite trav med. Red upp till masten två gånger också. 
 
Glöm inte att ställa frågor i vår frågestund!
 
Hittills till Tisdag





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: