Tips

| Postat i: Tips, Utrustning
2
Måste passa på att tipsa om dessa vantar som jag fyndade på Hööks igår! Köpte dem mest för att de var jättemjuka och sköna, inte för att jag kanske trodde att de skulle hålla värmen så bra. MEN det var ju de dem gjorde! :) Faktiskt varmare än mina andra trefingers-vantar från graninge! :) Dessutom är de som sagt jättemjuka och sköna samt att de endast kostade 145 kr! 
 
 
 
 
Mycket finare i verkligheten, produktbilden var inte till deras fördel ;)


Glöm inte att ställa frågor i vår frågestund!

Hittills till Tips


sara

Tjena flickor flajsar!
Ni borde skaffa sånna namnloggor att ha på slutet som typ signatur, så man lättare kan se vem det är som skriver inläggen då det inte, som här tex, är någon bild på någon utav era hestisar!
Kraaaam Sara

Svar: Will do :D kraaaaaaaaaaaaam
tavlingsryttarinnor.blogg.se

Sandra

Bra att du skriver det, letade efter ett par sist jag var på hööks men då var de slutsålda. Men då är det kanske värt att göra ett försök till och åka och titta om de fått in fler par handskar om de är bra och håller värmen :)

Svar: Ja gör det! :D kram
tavlingsryttarinnor.blogg.se


URL: http://aylen.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: