Ridstövlar

| Postat i: Utrustning
1
Det finns många olika sorters ridstövlar. Jag har just nu Mountain horse supreme high rider men har ett tag funderat på att köpa ett nytt par stövlar. Det svåra är att jag inte hittar det jag vill ha. Dessa stövlar är alla rätt snygga:
 
De niro young, pris:3 895
 
 Jacson pioneer, pris:3 495
De niro ramses, pris:4799
Prince jumping boot, pris:6 645
 
Av dessa stövlar så tycker jag att den nedersta är helt klart snyggast. Men de är ju knappast vettigt att lägga nästan 7000 kronor på ett par extrastövlar.. Tänk om man fick designa egna stövlar, haha. Jag skulle nog kunna tänka mig att köpa jacson pioneer, men grejen är att jag skulle vilja ha dem i blankt material och de finns inte (bara i krokodil-stil men de vill jag inte ha) Så alltid är det någonting som är ivägen haha. Har ni något tips på bra och snygga stövlar så lämna gärna en kommentar :)
 
Hittills till Ridstövlar


E

Jag älskar mina måttbeställda Parlanti Roma
www.toprider.se

Svar: tack för tipset! kram
tavlingsryttarinnor.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: