Onödigt vetande

| Postat i: Allmänt
1
* Jag häller alltid upp mjölk innan jag häller i flingor. Tycker nämligen inte riktigt om när flingorna mjuknar.
 
 
*Får ibland släng av tvångstankar, typ att jag måste sätta på mig likadana ridstrumpor, annars kan de gå dåligt.
 
 
*rider 9 gånger av 10 hellre ute i skogen än i ridhuset.
 
* Älskar massage. ÄLSKAR.
 
* Tycker man borde uppfinna en grep med smalare mellanrum mellan "taggarna" för att kunna mocka ur de söndertrampade (aaas jobbigt när de bara trillar igenom och man får försöka balansera de på konstiga sätt..)
 
*Använder alltid pälsglans i man och svans. Mest för luktens skull, men såklart även för att de ska vara lätt att reda ut.
 
 
* Tycker det är skumt att hoppa bankar osv. (hinder där man hoppar neråt så att säga) Tycker det är så konstigt att inte ge eftergift på de sättet man är van..
 
*Häller alltid i mjölken för oboyen, hatar när de klumpar sig så som de ofta gör om man häller i oboy först.
 
*Tycker inte om pannkakor så jättemycket (jag vet, jag är väl omänsklig..) men de är gott då och då.
 
 
*Älskar choklad
 
*Är nästan alltid kall om fingertopparna, har dålig cirkulation.
 
*Har jättekorta muskler och senor i benen (sen jag spelade fotboll, fick kramp i musklerna rätt ofta osv.) och har därför jättesvårt att trampa ner hälen. Jobbar dock på att försöka stretcha ut de så väl de går..
 
*Stör mig jättemycket på reklamerna för tandkrämen Sensodyne
 
 
 
Glöm inte att ställa frågor i vår frågestund!
Hittills till Onödigt vetande


Mikaela

Ja, men visst har man pälsglans för dofta-gott? Kommer du ihåg vilket märke det var som dofta så där hubba bubba? :D

Svar: De jag tycker luktar bäst är: Canter Mane and tail conditioner, TIB och min absoluta favorit är från Stubben. :) kram
tavlingsryttarinnor.blogg.se


URL: http://keimosdixie.myshowroom.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: