fredag

| Postat i: Allmänt
0
Hejsan! Idag red jag ut en sväng i fin vädret själv, jag red den övre rundan till att börja med skrittade mestadels. Sedan red jag till masten, som är en brantare backe där vi brukar klättra, red upp där en gång i lång och låg form. Hon jobbade på riktigt bra faktiskt! Sedan var det tänkt att jag skulle rida lite volter där hon brukar vända för att få lite koll på henne där, nu när hon var snäll. Men såklart så skulle hon börja vända där då så fick snällt rida övre rundan igen(tur den är kort). Vill som sagt inte vända på vägen så hon tror att det är okej att vända hem ibland, lixom =) Men jag är nöjd och glad för att hon var så snäll och det var en jättemysig ridtur =)
Sedan fick Rut massage i eftermiddags var jätteintressant att se och hon hade inte större spänningar så det var ju bra :) Tror att jag ska försöka få massage på henne en gång i månaden :D
 
/Johanna
Hittills till fredag





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: