Dagens ridpass

| Postat i: Allmänt, Dagens ridpass
0
Idag red jag ut och joggade honom lite. Det var inte så bra underlag så det vart varken länge eller intensivt. Men jag checkade av att han lyssnade på hjälperna. Att han reagerade på en gång och att de var utan tjaffs. Det gick bra :) Galopperade även några vändor på en väg som hade lite bättre underlag, då vart han rätt stark och så, men de får man väl bara se som att han tycker det är roligt! ;) Fick i alla fall därför öva lite längre på att få tillbaka honom som jag ville i galoppen. Men annars var allting rätt okomplicerat :)
 
 
 
Imorgon åker jag till stallet vid 11-12 för att hjälpa till på träningarna innan min egen. Så uppdateringen kommer sent på kvällen eller dagen efter, det beror på hur mycket tid jag har på mig! Ska bort på kvällen nämligen. 
 
 /Emma
Hittills till Dagens ridpass





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: