09:54

| Postat i:
2

Igår var vi som sagt på kliniken! Veterinären tyckte att vi hade bandagerat själv jättebra vilket var skönt att höra! Det hade även börjat läka fint och så redan. Han gipsade hoven för att de skulle läka bättre och lättare, de var ju trots allt precis där hoven börjar växa ut som han trampade sönder, så nu med gips så ska de inte bli något konstigt på själva hoven :)

Fimpe vaccinerades också samt fick Bvitamin-spruta. Passade även på att köpa lugnande (en pasta man sprutar i munnen) så att jag kan pröva klippa honom hemma istället för att behöva åka dit! Hoppas att de funkar :D

Hittills till 09:54


Emma

Måste bara fråga, vad kostar b-vitaminspruta på kliniken? Har funderat på det länge men beror lite på kostnaden för mig

Svar: Oj, jag vet faktiskt inte det såhär på rak arm.. men kan kolla med Mamma så återkommer jag =)
tavlingsryttarinnor.blogg.se


URL: http://ranchgirl.blogg.se
Emma

Kanon :)

Svar: Eftersom vi tog flera sprutor och medicin så visste hon inte riktigt, för de stod bara en slutsumma. Men kanske 200 skulle hon gissa på =) Du kan ju ringa och fråga! Förlåt för sent svar =)
tavlingsryttarinnor.blogg.se


URL: http://ranchgirl.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: