Torsdag

| Postat i: Allmänt
0
Hej på er :)
Idag så fick Fimpe ofrivillig vila. Det blåste så himla mycket så blev avrådd att rida ut och de kändes inte heller som en rolig idé. Trampat sig hade han också gjort, rätt rejält men som tur var tror jag kotringen ändå räddade ganska mycket. Så jag har pysslat med trampet ikväll och jag bestämde mig också för att äntligen ta tag i hans vackra kalufs :P haha.. Det var minst sagt på tiden! 


Härliga trampet/revan (och ja, hela den där stora biten var helt "bortfiléad".. inte så mysigt.
Mucho fresh.. :))) Ni som är känsliga behöver ju inte kolla haha
 
Manen innan frisering
 
 
Manen efter
(suddig bild jag vet, men såg inte det då.. haha)

Klippte även pannluggen till hans klassiska "dagisbarn-look" ;)
 
Hittills till Torsdag





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: