Roligt minne

| Postat i: Allmänt
1
Ibland tycker jag verkligen att det är toppen att man lägger upp filmer osv så pass ofta som man gör. Då är det lätt att gå tillbaka och titta på gamla minnen osv som man lätt glömmer bort :) 
 
Denna clinicen var jätterolig att vara med på, men de känns knappt som att det har hänt nu i efterhand. Jag minns inte så jättemycket liksom. Men när jag då tittar på klippen så kommer minnena tillbaka vilket är jättekul och därför brukar jag också kika igenom mina gamla klipp. För att få motivation till att bli bättre, för att få inspiration från en bra runda osv. 
 
 
 
 
Hittills till Roligt minne


fanny & Filippa-hästblogg

Fin bild :)

Tack!♥


URL: http://syrrornaenstrom.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: