Hoppträning onsdag

| Postat i: Träning
3
Började med att rida fram dem själva i alla gångarter innan vi började med att travhoppa en studs. Red sedan vidare över en liten sockerbit. Gjorde sedan samma sak fast på ett annat hinder och i andra varvet. La eftersom till fler hinder och tillslut blev det en liten slinga som ni kan se på filmen.
 
Jag tyckte han kändes okej! Lite gasig i magen verkade han dock vara, hahaha! Nä men han hoppade som vanligt idag och vi höll de på en bra nivå så att han bara skulle tycka de var roligt och vi slutade innan de blev jobbigt för honom. En bra träning även psykiskt för honom :) Visst är det detaljer i min ridning som jag inte är nöjd med när jag ser filmen men de orkar jag faktiskt inte gå in på idag. Han hoppade med glädje och de var prio ett. Hur jag betéer mig tar vi en annan gång, haha ;)
 
Hittills till Hoppträning onsdag


Ponnydressyr - Nathalie

Fin blogg tjejer! :)

Svar: Tack så mycket! Kram =)
tavlingsryttarinnor.blogg.se


URL: http://ponnydressyr.se
Alba Hammar Eriksson

Väldigt fin design på bloggen! Bra innehåll också :)

Svar: Tack! Kram =)
tavlingsryttarinnor.blogg.se


URL: http://albastankar.blogg.se/
Ida Tallberger

Vilken fin häst du har Emma :)

Svar: Tack vad snäll du är! =) kram
tavlingsryttarinnor.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: