Gårdagens ridning

| Postat i: Allmänt
2
Hej, jag glömde helt bort att blogga igår! Men i varjefall så red jag inne i ca 40 minuter, vart ett lättare pass eftersom att jag var så trött efter att ha jobbat natt. Känner att det inte är så stor idé att rida ett allt för "avancerat" pass när man själv inte är på topp. Jobbade med övergångar och få henne att reagera på en gång när jag gav nån hjälp. Flyttade henne även lite för skänkeln och jobbade med tempoväxlingar. Jag tycker att hon skötte sig bra men att jag inte riktigt red så bra, men man kan inte alltid ha kanon pass.
Just nu sitter jag och väntar på att tiden ska gå typ, hehe. Ska träna ikväll kl 18 :D
 
 
 
 
 
Hittills till Gårdagens ridning


Ebba

Fin häst! :)

Svar: Tack! =)
tavlingsryttarinnor.blogg.se


URL: http://northons.blogg.se/
Filippa [FIDELIPPAN.se -foto,häst & mode]

Gud vad fin bloggdesign! Har ni gjort den själva? :)

Svar: Tack så mycket! Ja det är Emma som har gjort den =) kram
tavlingsryttarinnor.blogg.se


URL: http://fidelippan.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: