Tosdag

| Postat i: Allmänt
1
Hejsan,
Idag gick jag och Rut en promenad hon fick beta och mysa på.
Idag passade jag även på att frisera manen på henne, fick låna ett trimverktyg av Emma och den var hur bra som helst! Rut har ju jättetjock man och hon hatar verkligen att bli ryckt så den där drog man bara igenom manen oxå rycktes det av. Superbra! Sedan när jag hade tunnat ur den dvs. fått bort nästan hälften av manen så klippte jag den. Vart faktikst fint, är nöjd och det är inte så ofta jag blir det. Hehe, fortsatte friseringen med att klippa öronen och hovskägget. Så nu är hon fin inför helgens tävling bara en dusch som fattas ;)
 
Så här såg den ut!
 
/Johanna
 
Hittills till Tosdag


Emma Klang

Sv: Tack så mycket! :D Åh en sån där är skitbra att ha när hästarna fäller vinterpälsen, asså en sån där borste/kam :)


URL: http://klangemmas.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: