Senaste dagarna

| Postat i: Allmänt
0
Hejsan, tänkte ta och berätta vad jag och Rut har haft för oss de senaste dagarna.
I lördags vilade hon.
 
I söndags var det hoppträning för Johanna, vi hade ganska mycket gemensam framridning med volter, skänkelvikningar och galoppombyten. Tycker att hon jobbade på superbra i framridningen.
Vi började med att travhoppa två slingor, Rut var faktiskt jätteduktig och började inte galopperna en enda gång. Men jag fick inte så superbra känsla men hon var bra ialf. Sedan hoppade vi en bana i galopp hon hoppade jättefint, var vissa lägen då jag inte riktigt vågade vänta på hindret och tryckte av henne.
Tog om några hinder och hon hoppade jättefint =)
 
I måndags skrittade jag bara ut med Frida och Maja.
 
Idag red jag och Emma ut på en långtur, var ute i kanske två timmar. Vart mycket galopp vilket vi och hästarna tycker är roligast! Vi red på en ny väg idag, en liten bit på Gusturleden första biten var en jättefin sandväg sedan vart det mest stenigt så vi vände och red hemåt då =) 
 
/Johanna
 
Hittills till Senaste dagarna





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: