Ridbyxor

| Postat i: Allmänt, Utrustning
0
Jag måste ha någon förbannelse över mig när de gäller ridbyxor. Har nästan inte ett enda par kvar nu som är okej.. Löjligt speciellt med tanke på att de jag senast köpte var i början av sommaren, haha..
 
Equeen, en hästsportsbutik i stan, har rea denna vecka så ska nog passa på att gå och kika om jag kan hitta något fynd där. De vore inte helt fel liksom :) 
 
Tänker nog trotsa de där konstiga stecken på rumpan som man kan få av Animo och köpa ett par om jag hittar några fina (gillar inte riktigt alla dessa med krimskrams och blommor osv.. det ser ibland lite barnsligt ut tycker jag).. Men de andra byxorna de har är ju kanonfina och de med lite lagom utsmyckning är ju snygga! Supersköna är de ju verkligen också..Annars kollar jag nog efter några från Equiline eller Pikeur. Men de lär väl vara länsat så får se om de finns något kvar alls, och dessutom i min storlek.
 
Mina vita ridbyxor från equline är fina och väldigt stilrena, så de skulle inte vara fel att ha dem i en annan färg som vardagsbyxor! :)
 
 
 
 
 
/Emma
Hittills till Ridbyxor





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: