20:08

| Postat i: Allmänt
0
Fimpe fick klartecken att köra på som vanligt igen! Verkligen jätteskönt. Han fick dock vila idag då jag red en ridskolehäst innan och sedan när jag tänkte rida honom så verkligen ÖS regnade det och jag kände inte att de var SÅ nödvändigt att rida med tanke på att han haft så lite vila senaste tiden för att han skulle hålla igång sträckningen osv. 
 
Red  och hoppade i alla fall en ridskolehäst inför de som var på hoppläger på ridskolan. Visade lite olika saker och skillnader i hoppningen som min tränare Catta ville att jag skulle göra. Det var rätt kul, spännande att rida och hoppa en häst man bara skrittat en sväng på tidigare (igår i skogen) speciellt eftersom jag inte riktigt ridit någon annan än Fime på länge. Men de gick bra och var roligt :)
 
Min lortgris till häst som tacksamt nog gör en lerinpackning så gott som varenda eviga dag.. ;)
 
 
 
/Emma
 
 
Hittills till 20:08





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: