Måndag

| Postat i: Allmänt
0
Förra veckan så halkade Fimpe omkull i hagen och sträckte sig lite. Därför har vi tagit det lite lugnare sen dess. Han har fått gå i skogen i alla gångarter, joggat lite på banan men inte hoppat några höga hinder eller ens hopptränat :) 
 
Idag hade han vilodag. Jag passade på att använda min spikmatta på honom medans jag mockade och fixade det andra sakerna. Linementerade också insidan låren på honom med ett speciellt balsamlinement som jag köpt i råd utav hans massör. Det är oljebaserat och håller i 4 dagar, riktigt bra för exempelvis sträckningar :) Lätt att använda är det också tycker jag, tillskillnad från de andra linementen som till 60% försvinner in i min hand innan jag ens hunnit massera in det på honom..
 
 
 
 
 
 
Saknar att hoppa och tävla! Även om de inte alls var länge sedan så känns det som det, haha. Peppar peppar är allt som det ska med Fimpe på onsdag så har jag tävling inte nästa helg men helgen efter det :D
 
/Emma
Hittills till Måndag





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: