Lördag

| Postat i: Allmänt
0
Hejsan,
Idag red jag i ridhuset fokuserade på att hålla henne glad och positiv tills tävlingen imorgon. Jobbade mycket med tempoväxlingar och halter & igångsättningar. Hon lyssnade bra och var lyhörd. Sedan fortsatte jag med att slipa lite på galoppfattningar både till rätt galopp och förvänd. Sedan red jag lite öppnor i bägge varv i både galopp och trav. 
 
Känns faktiskt bra inför imorgon hon kändes mjuk och fin att rida och höll sig positiv hela passet. Jag hoppas att det inte kommer regna så mycket som de säger på klart.se. För då ska det verkligen ösa ner och det är ju inte jättekul när det tokregnar när man ska tävla. Men det återstår att se, jag har iallfall anmält mig till 110 =)
 
/Johanna
 
Hittills till Lördag





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: