En såndär lista

| Postat i: Allmänt
0

Hur gammal är du?

- nyss fyllt the big 2 0.  Har redan åldersnoja. Hehe.

 

Hur gammal känner du dig?

- 18. *forever young*

 

Vad har du gjort i dag?

-Hittills har jag ätit frukost & lite yollibox, kollat på sharktank och myst med Mozzie. Produktiv dag so far, I know. 

 

Vilken film såg du senast?

- Percy Jackson och åskviggen, den gick på tv häromdagen.

 

Sommar, höst, vinter eller vår, vilken föredrar du? Varför?

- Alltså. Jag gillar alla årstider. Jag gör verkligen det. MEN vi skulle ha soool på vintern också, jag blir så ofantligt trött av att de blir mörkt så tidigt. Det får gärna bli mörkt, men som nu? Eller vid 8 är också okej. Så man hinner rida ute i dagsljus och sedan när man kommer hem och ska kolla på tv kan tända lite ljus osv. Hehe.

 

Är du besatt av någonting?

- Serier. Utan tvekan. Och skönhetsprodukter.

 

Beskriv platsen du befinner dig på just nu?

I min säng i mitt rum. Tv rakt framför mig uppepå en hylla, sminkbord till höger om mig, garderober snett framåt höger. Ljusgula väggar allt annat är vitt, vitt vitt. 

 

När vaknade du i dag?

- 11. Blev sent igår, annars sover jag oftast inte längre än 8-halv 9.

 

Vilken är din favorithögtid?

- Jul. Mat, presenter åt ALLA, släkt och familj. Mysigt med julmusik och att baka lussebullar.

 

Vad lyssnar du på just nu?

- Bakgrundsljudet av serien Once upon a time.

 

Har du någon gång brutit ett ben?

- Nepp. Peppar peppar. 

 

Snarkar du?

- Nepp

 

Vilket stjärntecken är du född i?

- Kräftan

 

Vad sa du senast?

- Okej, aa vi ses, Hejdå. - Till Johanna 

 

Vad köpte du senast?

- Mat

 

Hur många gånger har du flyttat?

-1

 

Vad åt du till frukost?

- Fil med pauluns granola

 

Hur såg ditt liv ut för tio år sedan?

- Jag var tio. Gick på bergsåkers skola. Red på ridskolan och spelade fotboll väldigt mycket.  

 

Vart lägger du din mobiltelefon när du sover?

- På nattduksbordet brevid min säng. Bordsskivan jag lägger den på är i glas så ni kan ju tänka er hjärtklappningen så fort en vibration går igång på mobilen. Hehe. 

 

Är du blyg?

- Ibland är jag blyg. Men oftast inte. 

 

Vad heter du i andranamn?

- Elisabeth. Haha, alla tjejer i min släkt heter det i andranamn. 

 

Har du svenskt ursprung?

- Japp. 

 

Har du, eller har haft, något smeknamn?

Johanna gillar att kalla mig Nybbah, annars har jag haft smeknamn inom fotbollen också men de skriver jag inte här då jag tycker de var fult, hahah. Pappa brukar kalla mig lillan ibland också, haha, för jag är tydligen fortfarande en bebis... 

 

/Emma

Hittills till En såndär lista





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: