Tisdag

| Postat i: Allmänt
0
Hejsan!
Idag vart det en uteritt för Rut hon gick jättesnällt och vände inte till en början, det var inte förr än på väg hem hon vände?! Alltså hon är ju rolig ibland nu skulle hon inte gå hem.. Men sedan fattade hon typ att vi var påväg hem och gick snällt. Sedan red jag tre gånger i galopp upp till masten, det är en ganska brant backe upp dit. Sen travade vi en bit hem och jobbade till sist galoppfattningar i en uppförsbacke. Till sist travade jag av på våran ridbana vid stallet och sen skrittade jag ifrån stallet mest för att få se att jag hade "fått bort" vända hemåt betendet och det hade jag. Ibland kan man behöva sånna här pass bara för att få bort det dåliga betendet. 
Men jag tycker att hon var duktig idag och lyssnade på mig till sist :)
Hittills till Tisdag





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: