senaste dagarna

| Postat i: Allmänt
0
Hej, jag har som sagt haft lite problem med Blogg.se appen och datorn så haft lite svårt att blogga.
I Onsdags var det hoppträning red fram ganska länge och hon kändes riktigt bra. Sedan red vi små bockar med 3 språng mellan varje på s-bågar. Trodde att vi skulle totalt suga på det eftersom att hon är svår att ha framme på små hinder men till min förvåning gick det riktigt bra. Snacka om nöjd jag vart!
Sedan travhoppade vi i bägge varv och avslutade med en linje med räcke 4 språng oxer 4 språng räcke. Fick tull det bra och störde henne inte genom att ta för mycket med handen så hon hoppade riktigt bra där. Jag var nöjd med träningen.
Igår red jag ut en sväng  i skritt och trav jobbade med halter och skänkelvikningar, hon jobbar på mycket bättre ute även om hon kan behöva övertalas hurvidare vi ska gå från stallet eller som hon vill hem till stallet igen. Men igår verkade hon va på bra humör och höll inte på att vända.
Idag då. Idag ska hon få vila så har inte så mycket att skriva om det inte ;)
Hittills till senaste dagarna





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: