Måndag

| Postat i: Allmänt
0
Hej!
Idag red jag ner till ridhuset och trimmade ett ordentligt pass, tycker att hon jobbade på bra från första början och var inte speciellt bökig alls. Vilket jag trodde att hon skulle vara eftersom att hon har vilat så många dagar.
Jobbade med lite alltmöjligt idag skänkelvikningar, öppnor, slutor, tempoväxlingar, förvändgalopp och lite galoppbommar. Hon var jätte duktig och det känns som att den korta vilan var bra för henne. Vi har som sagt haft lite oflyt och missat 3 inplanerade tävlingar. Men planen nu är att vi ska hoppa en 110 på en klubbtävling på söndag och helgen där på är det hemmatävlingar där hon ska få gå 110, 120 första dagen också har jag anmält till 110 andra dagen också men får se hur hon känns om jag väljer att hoppa en 120 istället då.
Hittills till Måndag





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: