Gårdagens hoppträning

| Postat i: Träning
0
(skrev inlägget igår )
Orkar inte skriva så mycket, är verkligen jättetrött! Men jag har film så ni får se vad vi gjorde:) Blev lite markarbete med på fimen också, min kamera hade slut på minne så mamma fick filma med sin gamla 3gs, därav sämre kvalité :) Men det funkar ju!
 
Tycker han var bra idag. Det enda är att när han är pigg och busig så går han mer uppåt än framåt och då måste jag driva ännu mer än vad jag tror behövs. För han tar inte för sig speciellt mycket framåt när han blir pigg, utan mest uppåt och då tappar man ju mark och avståndet om man inte agerar direkt. Så det måste jag tänka på själv! Annars tycker jag han skötte sig bra, han hoppade bra även om han ibland busade lite efter och inte riktigt hade 100% fokus i alla lägen. Jag förstår ju att han var glad över att få hoppa igen nu när han varit utan i 2 veckor! :)
 
Kolla i HD
 
 
/Emma
 
 
Hittills till Gårdagens hoppträning





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: