Gårdagens träning

| Postat i: Allmänt
0
Hej, igår var det som sagt hoppträning vi hade gemensam framridning sedan började vi travhoppa. Hon hoppade bra och höll sig till trav. Sedan hoppade vi en liten serie med 3 hinder och 1 språng mellan varje. Det var lite svårt eftersom att hon gärna vill bli lång och snabb istället för att sitta ihop och vara lite "snärtig".
Sedan hoppade vi lite linjer en med 4  språng, en med 5 och en med 6. Hoppade först alla linjer några gånger sedan satte vi ihop det till en liten bana. Tycker att hon hoppade bra men första linjen vart jag lite ivrig på och red iväg henne så hon vart lite lång. Men tog om det och tänkte att jag skulle vara lite mer upprätt och då gick det jättebra.
Ska försöka ha med mig den här träningen i tanken i helgen, jag är så laddad för tävling nu :D
 
Hittills till Gårdagens träning





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: