Dagens resultat

| Postat i: Tävling
2
110: 0:0a och knep den sista placeringen.
Helt ok runda! Något sämre skutt men överlag okej! :)
 
 
120: 4 fel i omhoppningen.
Bra runda också tycker jag, kändes som jag hade rätt bra flyt! Jag tror han rev för att jag svängde lite i luften över 8an, men har inte kollat filmen än så kan inte säga säkert:) Prövade att rida på honom lite i omhoppningen också för att se hur han svarade på det och de tycker jag gick bra. Skönt att se att han kan fajtas lite utan att bli stressad och springig :) Glömde också vägen i slutet av banan, haha! Missade att svänga min planerade väg (som var mellan två hinder) när jag skulle till trippeln, så vart lite fundersam och fick rida runt istället vilket man också ser på filmen.. men sen såg jag ju vart jag skulle som tur var .. haha! Tappade lite flytet till oxern ur sväng efter trippeln, men han tog sig ju över! :) 
 

 
Han har verkligen varit toppen idag. Jättebra på framridningen, han sköt aldrig rygg och han var avslappnad och lugn, inte så tossig som kan kan vara. Jätteskönt verkligen! :) Bästa Fimpe ♥
/Emma
Hittills till Dagens resultat


Memlan

Duttiga!

Svar: tack memlis :D
tavlingsryttarinnor.blogg.se


URL: http://emeliebergh.blogg.se
Emma

Det ser skitsnyggt ut! Måste säga att jag tycker Fimpe verkar passa dig bäst av de hästar du haft, ser så samspelt ut :)

Svar: Åh tack vad snäll du är! :D kram
tavlingsryttarinnor.blogg.se


URL: http://ranchgirl.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: