-

| Postat i: Allmänt
0
 Hej!
Igår var det som sagt hoppträning, vi började med att rida fram tillsammans då fokuserade vi mycket på ställningen. Att det ska vara i de främre halskotorna, hon jobbade på bra hela framridningen och kändes mjuk o trevlig i handen.
Vi hoppade fram på ett litet räcke och oxer med travbom detta gjorde vi några gånger sedan rullades bommen ut till en galoppbom. Hon var jätteduktig jag däremot kände mig ganska ringrostig, har inte hoppat riktigt på en månad ungefär..
Sedan hoppade vi en liten studs för att sen fortsätta på 5 galoppsprång till räcket. Vi varierade mellan att hoppa räcket och oxern, oxern var det 6 språng till. Hon hoppade fint men som sagt så kände jag mej ringrostig så störde henne lite nån gång. Men annars är jag nöjd med träningen.
 
Idag fick hon vila så har varit i stallet och mockat, fixat mat och pussade på henne <3
 
 
Hittills till -





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: