Vad tycker ni..?

| Postat i: Allmänt, Utrustning
1
Jag har väldigt svårt för hästar i röda luvor. Nu snackar jag tävlingsluvor och STORhästar alltså. Ponnyer passar ju i det mesta, haha. Har faktiskt aldrig sett en häst med ett rött set som jag tyckt har varit riktigt snyggt. Röda schabrak har jag absolut ingenting emot. De är väldigt fint! Men just röda luvor verkar onekligen svårmatchade..? Tycker de flesta liksom ser ut som djävulshorn=inte så fint..
 
Vad tycker ni?
 
 
Hittills till Vad tycker ni..?


Emelie Löfström

Hehe ja är verkligen redo att hålla med :P Gillar röda kavajer och röda schabrak men det liksom räcker. Röda benskydd och röda huvor är ingenting för mig. Inte heller vita eller ljusbeiga huvor, om inte hästen har precis den färgen dva :)


URL: http://emblems.blogg.se/hast/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: