Utvärdering Effol

| Postat i: Allmänt
2
 
Igår när jag var och köpte havre med mamma så skulle jag passa på att köpa glansspray. 
Min absoluta favorit är från Stubben, men den finns inte att köpa längre :(.. förutom den så gillar jag TIB's glansspray, mest för att den luktar gott. Hehe. Jaja! I alla fall så fanns inte TIB där vi handlade så jag fick köpa denna från Effol som jag aldrig tidigare hade prövat. Tänkte nu ge den en utvärdering:
 
✔ Gör det relativt lätt att reda ut svans, man, etc. utan att de känns kladdigt
✔ Rätt bra sprayflaska som inte "portionerar ut" för mycket på samma gång så att det blir fläckigt i pälsen
 
✖ Luktar inge vidare :(
 
..och eftersom att jag är en sån som mest köper glansspray av anledningen att de luktar gott (förutom att de blir lätt att reda ut taglet förstås..:P) så faller inte denna mig i smaken :( Tyckte att den luktade illa! :(
 
/ Emma
 
Hittills till Utvärdering Effol


Emelie Löfström

Då måste jag verkligen tipsa om min absoluta favorit. Den heter man och svansspray tror jag och kommer från Sjöbogården. En flaska innehållande en hel liter kostar endast 69.90 kr (!) och den är precis som Foxfire som kostar närmare 200 kr tror jag. Sjöbogårdens spray finns att beställa från Börjes-Tingsryd :)

Svar: Okej :D tack för tipset Emelie! :)
tavlingsryttarinnor.blogg.se


URL: http://emblems.blogg.se/hast
Fredrika

Tobbe Larssons (Hööks) med äppeldoft luktar jättegott, känns som värsta försäljningsknepet med extra dofter på pälsglanser ;)

Svar: Jag luktade på någon från Tobbes märke för ett tag sedan, men den luktade iaf inte så gott :( men den kanske finns flera olika? Haha ja, men vem vill att sin häst ska lukta äckligt!? Det blir ju roligare att borsta också, hehe. :) / Emma
tavlingsryttarinnor.blogg.se


URL: http://fredrikalundahl.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: