Måndag

| Postat i: Dagens ridpass
1
Hej, idag red jag Rut på ridplanen vis stallet, provade att rida henne på ett nova bett. Hon verkade trivas med det, hon kändes avslappnad och nöjd. Red i kanske 35 min hon kändes bra och jag hade ett jämnt stöd på bägge tyglar, ett bra, lagomt markarbets pass tycker jag =) Avslutade med att skritta ut själv, skrittade bara en liten bit men det är alltid något, hon tänkte inte ens på att vända och kunde skritta lungt på låmga tyglar :D
 
/ Johanna
Hittills till Måndag


Emelie Löfström

Shakiro har alltid novabett när han hopptränar och tävlar. Tycker det funkar jättebra! Annars när jag rider och tränar hemma i skog och paddock försöker jag att variera mellan vanligt två och tredelat för att inte göra honom för van på det mjuka novabettet så han istället börjar tycka vanliga tvådelade är för skarpa. Han är väldigt känslig i munnen nämligen :P

Svar: ja jag tänkte också ha det och variera mellan det och tredelat =)
tavlingsryttarinnor.blogg.se


URL: http://emblems.blogg.se/hast/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: