Lördag

| Postat i: Allmänt
0
Tydligen så börjar Fimpe bli less på att vila nu, eller i alla fall så börjar han ha duktigt med överskottsenergi! Han hade tydligen busat gärnet i hagen idag, haha. Tycker han ser mycket piggare ut allmänt också, han ska liksom vara med på allting h e l a  t i d e n ;) Är bra sugen på att börja rida honom redan imorgon (helst igår!) men för hans skull så ska jag vänta. Om han vilar 2 veckor fullt ut får vi se, för de är inte kul för varken honom eller stallpersonalen om han blir föör livlig, haha. Men jag tänkte i alla fall låta honom vila några dagar till.
 
Jag skulle helst ha velat hunnit ge honom en spruta B vitamin samt klippt honom innan jag börjar rida igen, men vi får hur de blir .. :) han gillar nämligen inte att bli klippt, så han måste ju ha lugnade. Därför tänkte vi försöka pricka in det när hans tänder ska raspas och samma sak med Bvitaminen, tre(!) flugor i en smäll liksom :)
 
 


Hittills till Lördag





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: